Great Pocik Mocik :)

Tag

By cousin, Kak Long. Thnks. X
Tumblr_lvjzqkchwy1r2rzdio1_500_large

Siapakah nama penuh awak?
-Dato' Seri Paduka Baginda IR. Hazwani bt. Raja Hamdani.

Awak pakai baju ape sekarang?
- I love Taiwan.

Orang terakhir awak SMS?
-Nabila Wahida, Ain Shahira dengan Zulfah

Anda berada di kamar/ luar kamar?
-Kamar

Apakah yang anda rasa sekarang?
-Tahan nangis. Nani ni asyik tak ok je. Aku-aku skali takde mood. Sedih weiii T_______T

Buat apa sewaktu cuti?
-Ust Azman suruh hafal surah sajadah dengan yassin.
-Addmath punya project work kena type in.
-Physics dengan Bio buat correction
-Main basikal ngn adik aku.
-Jogging kot?
-Vietnam! ;D

Apa yang awak impikan?
-Too many kot. Tolonglah bawak aku pegi Jerman. Aku nak balik Malaysia jd Engineer pemes emes. LOL

Awak berstatus single./ taken?
-Single tapi UNAVAILABLE! ;D

Apa handset yang anda sedang gunapakai?
-Samsung Corby II
-Blackberry Bold ( Tkde sim )

Di Facebook, lebih ramai friends lelaki atau perempuan?
-Serious, permpuan. Aku tak berapa nak get into laki. Sebab dr sekolah rendah aku geng dengan budak2 Ribena. F1-F3 belaja dengan budak pompuan. And serious, aku tak contact langsung budak laki kecuali SORANG ahahahahahahhaa and tk bmaksud aku lesbi --'

Bila awak dah 20 tahun, awak rasa awak tengah buat apa?
-Tengah buat engineering dekat Jerman? Yeayy!

Bila awak punya hari lahir?
-Selasa, 545 petang, 6 Jun 1995.

Berapa banyak awak dah couple, dan berapa lama?
-Jujur, baru sorang. BARU SORANG. Hahaha. Entah2 tak nak ingat Lalala

Awak suka makan apa? Ada alahan?
-Aku cerewet makan. Tk caye, tanya kawan aku LOL. Anything yg takde AYAM, DAGING, IKAN. Oh, aku tak minum air teh dalam kotak Haha

Awak suka warna?
-Merah *sila ulang 7kali

Guru yang awak sayang?
-Ustazah Sabariah bt. Salleh, forever.

Awak takkan lupa yang...
-Aku ni budak malas nak belajar, malas nk buat homework, berangan je. LOLOLOLOL payah ah 1 sekolah -.-

Awak suka lagu?
-Randomly. Tp sekarang berjaya menambat hati melayu, Ezad-Percintaan Ini. English, Somebody I used To Know-Gotye

Awak ada keturunan apa?
-Lawak punya tagging -.- Cina, Iban, Jawa dengan Melayu lol

Salasilah keluarga kandung/ angkat/ tiri?
-Panjang ceritanya. Bapak tiri je kot? Oh, kakak angkat tak bertauliah ade jugak, sorang je. Silalah terasa haha.

Pesanan?
-Tkde ape kot. Majulah diri untuk hidup. Okbye.

Tagging?
-Kau nak, kau kopi, kau teh. Eh, kopi pes. Okbye.

No comments:

Post a Comment