Great Pocik Mocik :)

Boredom.

Large

Hello nd Assalamualaikum,

Nampak gayanya, semua org sudah apdet first class dan segala bagai. Aku kt sini tecongok. Orintasi pun tak lagi. 8 Julai nanti aku masuk dan orintasi masa puasa. Hebat bukan? Bukan calang2 orang dapat mcm ni. Hanya di GMI -.-

Aku tak tau nak bebel apa. Aku boring dekat rumah. Nak kerja tak tau nak kerja apa. Hm, aku mcm nak cakap. Aku bangga dengan kengkawan aku. Like seriously. Aku bangga. Alhamdulillah, semua hebat hebat belaka. Tapi aku paling respek batchmate aku dekat Maahad lah. Ada sorang amik Mandarin. And i was like, wow kau dah terer bahasa Jawa, kau nak amik mandarin lassot. Rezeki dia, Allah hanta dia pegi China. Bagus bagus. All the best. Tak kurang yang sambung medik, dentist, law, engine. UK, US, New Zealand, France, Jordan, Mesir, Germany, Ireland, India nd Malaysia. Semua tempat ni aku ada kawan nak terbang. Untung aa terbang awal Hahaha. Still, my friends are the champion of life :)

Nak dijadikan cerita, 8 Jun sepatutnya datar UIA. Kalau aku pergi, sekarang aku tengah sibuk revise arabic dgn English utk test nak tentukan foundation berapa lama. Kalau lepas, setahun setengah la, kalau tak, dua. Hmm takpe. UIA kan ramai budak lagi hebat. Why so worries WAKAKAKAKAKAKA -.- first tu, mcm konpius la jugeee, tapi lepas survey. In sha Allah, aku yakin this is the best. Most. Pendek cerita, aku mmg telah dimasukkan ke grup Newbies GMI '95, German-Malaysian Institute dan University Technnology of Berlin. Jadi aku baca lah apa dorang smua tulis. Aku mcm nak nganga 3 saat jap bila baca PETRONAS need us. Kahkahkah. Budak UTP kan ramai, asal panggil budak GMI =='

Tak banyak pun aku target. Aku nak dean list every sem. Tu je aku mintak. Amin amin. Seems awkward bila bestpreng yang slama ni ada kat Malaysia nak terbang US bulan June. Rasa mcm hmm hahaha nak nangis pun ada .__. takpelah, Allah dh bagi dia kan. Bahagian dia. Nanti bahagian aku, aku pulak. Ye dok? Last but not least, selamat menempuh fasa baru. First class dan sebagainya, All The Best, take care. See you after this 5 years, smua orang :)

No comments:

Post a Comment