Great Pocik Mocik :)

Latest

Follow Me On Tumblr http://totheastralplane.tumblr. | via Tumblr

Hello and Assalamualaikum,

HAIII semorang Haiii, lamanyaaa tak bebel dekat sini. 2 months being, busy tak terkata. Anddd, finally. Alhamdulillah done for final.

Cerita dia mcm ni.
Aku sihat walafiat dekat sini. Alhamdulillah. Tapi aku packed. Sangat lah packed. Esaimen beratur, kelas smpai 7 malam, discussion smpai 11 malam. Tp all goes well, biasalah. Belaja dekat GMI ni subject dia high level gila. Programming C++ aku takboleh carry sangat sebab errrr tak minat. Tu pun belum tambah tolak subject drawing yang aku dulu lukis free hands tp skarang dah kena ikut skala. 

Engineering sounds better than you work for it. Like seriously, tak secantik bunyi. I bet, Engine lagi payah dari medic. Kena tough gila bebi. Engine life penuh dengan lelaki. Tu sebab perempuan kena fight sungguh sungguh biar staraf dengan laki. I can see here, dekat GMI. No wonder Engineer ramai lelaki. Core subject dorang skor taknak lagi kaw-kaw bakhang. Perempuan? nangis. Belajar Engine smpai nangis nangis kot aku ni haa. Tapi nak buat mcm manaaa kan :'<

University life tought lots of stories. Sumpah banyak. Kena independent dekat U ni. As well GMI, kitorang panggil lecturer is TTO (Technical Training Officer) which is dorang akan briefing then students kena cari sendiri. Duduk GMI ni memang sedia maklum akan grouping dengan budak laki. Setiap satu grup SORANG perempuan. Itu standard dekat GMI. Nk taknak kau kena jugak. So, kalau kau dpt esaimen yang perlukan kerja luar, kau kena lah klua dengan budak laki. Macam aku haa. What to do.

Yet, aku bersyukur. Sebab most of aku punya TTO, is Engineer. And they're training under MARA. Kalau rasa ada doubting question, takpayah susah payah gugel sebab dorang Engineer wakakakaka. Alhamdulillah, kawan kawan okay. Hausmet, klasmet semua okay. Ah, i cant stop loving Sustainable Energy and Power Distribution 6. They're 21 classmates gila hilarious, helpful. Alhamdulillah. Fr this time, takda lah rasanya yang munafik munafik. Okay je. Ehh.

Out of 21 ppls, we're the only girls. Tasya, Me and Didi.

Till then. Goodluck bestfriend, Mimi dekat US. Fight baby fight!

No comments:

Post a Comment