Great Pocik Mocik :)

Tagged

1. Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
 - Baru bangun tdo.
- Check Handphone.
- Lipat comforter Ben10

 2. 2 jam yang lalu?
 - Tdo.

 3. Anda suka?
 - Merah.
- Ben10.
- Window Shopping.

 4. Minggu lepas?
 - Dating dengan geng sekolah rendah.
- Driving class.
- pergi Batu Pahat.

 5. Tiga lagu yang anda boleh dengar berulang-ulang kali
 - Bisikan Nurani, In-Team.
- Rabiatul Adawaiyah, In-Team.
-OST Breaking Dawn.

 6. Tiga binatang yang anda tidak suka
 - Katak.
- Ular.
- Lipas.

 7. Lima fakta tentang anda
 - Sensitive :p
- Setia. BAHAHAHAHAHAHAHA.
- Pendek.
-Banyak cakap, banyak gelak sesukahati.
- Garang. No. Im strict Haha.

 8. Tahun depan mungkin
 - Dekat German *amin.
- Tinggi naik 2cm.
- Pegang duit sendiri. Kot?

 9. Saya tidak reti
 - Hias-hias.
-Warna-warna lelawa.
- Menjahit.
- Bawak motor.
- Marah kuat-kuat.

 10. Saya pandai
 - Baking kek Haha.
- Godeh-godeh handphone org :p
- Merayap.
- Habiskan duit, masa, tenaga. Kihkihkih.

 11. Kawan saya
 - Syahirah Saidi, Elyza, Ardilla, Syuhada.
- Classmates 1-3 Cemerlang, SSI.
- Classmates 4 Hadi, '11.
- Classmates 5 Arif, '11.
- Nabila Wahida, Syamimi Izani, Haszrina Rashid, Afia, Feeka Aidid.

 12. Saya ada
- Allah.
- Lesen L.
- Family.
- Banyak lagi. Kbye.

 13. Saya seorang
- Budak tak tekawal.
- Senang nangis HAHAHAHA
- Anak sulung.
- Isteri kepada Ben10. Winkwinkwink
- Tunang kepada Robert Pattinson :P :P

 14. Adik saya
 - Haziq, SPM.
- Arinah, Form 1
- Adib, Darjah 6.
- Adlina, Darjah 3.

 15. Saya tidak pernah bosan dengan (senaraikan 4.)
- Dengar lagu.
-Tengok tv.
- Buat kek.

 16. Bilakah pertama kali anda bercinta
- *memories was deleted*

 17. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda.
 - Anak sulung.
- Budak Maahad.
- Unavailable.

 18. Saya rindu
- Nak sekolah.
- Nak buat hw.
- Kengkawan.
- Nak buat biseng.
- Nak dengar dorang panggil Ben10 :( :(

 19. Saya tak sabar
- Nak habis belajar.
- Beli Porche Panamera S7.
- Pegang duit sendiri.
- Tinggi. KEHKEHKEH.

 20. Lima laman yang anda selalu layari
- Twitter.
- Facebook.
- Blogger.
- Beautifulnara.
- Iluvislam.

 Soalan cepumas siapakah anda 100 tahun akan datang?
- Dalam kubur, tunggu dihisab. Wallahualam.

Tag
- Ambik lah kalau nak.


No comments:

Post a Comment