Great Pocik Mocik :)

Tagged : Momo


Tagged ni untuk budak atas ni. Jangan kacau dia. Memang ah dia lawa. Kangkawan aku semua lawa. Bahahahaha :P

Nickname saya : Momomoi/ Momo/ Syasyuk. Banyak kan aumm :3
Adakah saya pengganggu : Tak tak tak. Kita buddyz, takkan berpisah! Kalau pengganggu, aku jeling kau tajam tajam dah :p
Nasihat untuk saya : *genggam tangan* Kuatkan semangat. Move on babyy. Aku taknak kau nangis terukteruk macm trial dulu. Wuwuwu. Kalau turun Key-El, habaq ah sungguh-sungguh. Ceq on sajaa :D
Hate/ Love : I love you, BoboiBoy :)
Mula-mula jumpa saya : *statement dekat belog momo tak spesifik* Dia ni lembaga pertama aku jumpa. Masa dekat musolla, aku buat moka toya habis, dia declare dia assistan 4Hadi, dlm hati aku cakap, "LAWONYAAA DIAAAA", pastu prep sesama, dia pergi hasut aku mcm-mcm cerita dekat Maahad MWEHEHEHEHEE :*
Anggapan first time jumpa : "Kenapa muka dia lawa ni. Jelesnyaa aku." Hahaha *jujur*
Ciri-ciri saya : Kau ni omey ah, lawa ah, cntek ah, apesai semua lawa-lawa ni. Haha. You're the only my Boboi Boy dude! :D
Perangai buruk saya : Kalau marah, aku senyap. Kalau nangis, taknak stop. Mwihihihihihi --Y
Perangai baik saya : Ha'ah, tempat aku ngadu, nangis, melalak, dah tengok muka buruk aku kalau aku stress :P suara dia best ah kalau buat announcement! :D :D
Perkara ingat saya : Adik aku, sepupu aku, semua tengok Boboi Boy, kalau dorang tengok, aku nak je text macik ni, tapi takkan setiap tu nak text. Ngek je. Hahaha. Boboi Boy kuasa 3!
Lagu ingat kat saya : What doesnt kill you make you stronger. Sebab dia tulis dia tulis atas meja dia, tulis atas kad pepel yang dia bagi Hikhik.
Nama dalam contact phone : Syera Syukri :) :)
Teringin nak bagitahu saya : Kalau kita shopping, takkan habis rasanya. Haha, aku doakan kau tawen ngn DIA :p :p Jadi designer aku okaaayyy :D
Saya sebagai apa dalam hati : We are best friends that i never thought to meet. So, i found you :>
Hadiah nak bagi saya : Kita jumpa, wait and see. Tapi sebenarnya nak bg patung Boboi Boy. Mahal ah wuwuwu :(

No comments:

Post a Comment