Great Pocik Mocik :)

Universiti Malaya

Img1472602160_large

Hello nd Assalamualaikum,

Pertama tama kali, izinkan saya cakap ALHAMDULILLAH. Terima kasih Ya Allah, mengizinkan segala plan berjalan dengan lancarnya. Tkde satu cacat cela pun. Really thanked Him :)

26th January, aku pergi Edufair dekat Universiti Malaya. Okay, its VERY jammed, thronge, stucks. Tapi Allah ease everything. Aku jumpa Mariam, Afia dengan Mimi. Other 2 is schoolmate Afia dengan Mariam. which are Dinah and Wawa. SERIOUSLY, aku mcm nak pengsan, sebab aku mengadap budak budak SBP ni. Tolonglah percaya, aku tak pernah langsung jumpa dorang. Betul ni. Betul ni. Cemana aku kenal dorang ni, takpayah cerita lah. Past is past. Lewls. Bila jadi cenggini, ayat fes aku nampak Mariam,

"Ni Mariam eh?"
Mariam terus peluk aku. WOWW gila dahsat dia ni terkejut. Haha. Belum tambah tolak darab bahagi dia cerita lagi. 

Masa jumpa Afia. Aku dh speechless. GILA LAWAAAA dia ni. Macam retis, putih, cantik, ah. Semua ada T___T Jadi, berjalan beronggeng tengok booth ni, booth tu. Really have a day with them. Even, this is the first meet. Heaven kot :) Afia tak percaya aku banyak cakap. Hehh.

Kiri : Wawa, Dinah, Aku, Mariam, Afia

Masa nak capture, Afia kejam gila cakap.
"tu yang pakai tudung merah tu, pergi duduk tengah tengah. Awak pendek kan"
-_____________________________-

:) :)


Tak sampai 10 minit dorang balik, Mimi pulak call cakap dah nak sampai. Jadi, aku tunggu lah Mimi. Merayap tu ini, sampai lah dia. Masa isi borang scholarship etc, semua pelik tengok address kitorang. Sorang dekat Kelantan, sorang dekat Ampang. Panjang sangat rasanya nak terangkan. Aku malas nak layan. Aku buat lah jawapan merepek. Hew.


See those pictures, i am the shortest kan? T___T
MIMI, thanks gelang :)

Tomorrow, Genting.

No comments:

Post a Comment