Great Pocik Mocik :)

GMI's

Timeline Photos | via Facebook

Hello and Assalamualaikum,

Alhamdulillah, diam tak diam dah 2 minggu aku pegi GMI. Takde perkataan yang lagi best nak cakap selain Alhamdulillah. Aku okay je duduk sini, for those who are asking. Jangan risau. Aku enjoy duduk sini :) once again, Alhamdulillah, aku dapat hausmet yang tersangat sangat lah setan nak mati hahahaha. Macam mana aku, mcm tu lah 3 kali ganda dorang. Seronok. Tu je aku boleh cakap. Dekat GMI, memang aku dengan hausmet jelah. Yang lain, aku tegur2 biasa je.

Aku bersyukur, dapat hausemet yang selalu ada nak dengar aku memebebel. merengek, maki. Lagi lepas Mimi pegi US. Hehari dorang jd tempar aku bebel. Yes, i miss my Syamimi so much. Kalau rindu Mimi, aku nangis depan dorang, aku cerita dengan dorang. Semua lah. Paling terharu, dorang sanggup tunggu aku LINE dengan Mimi sebab nak tau apa cerita dia dekat sana. It was like, support Mimi lah here with me. Tough hidup takde bestfriend nak text, merayap sesama. And so on lah. Payah sikit lah. Well, aku ni manja, apa2 memang aku membebel dekat Mimi. Bila dia dh pegi, HISH tipu lah aku tak homsik, tak nangis hehari. TIPUUU TU SMUA! ;p

Belajar. Alhamdulillah okay je. Pagi technical class which are drawing and machines. Petang kelas teori. Lagi mencabar adalah, aku pegang jawatan. Jadi kena sentiasa alert. Memang lah susah sikit. Aku dulu aliran Sains Tulen Agama. Keliling aku Sains Teknikal. Dorang lah pro sikit lukis lukis, aku? Hmm. Doing so great here, Allahu akbar. Alhamdulillah. Kiri kanan ada perkataan German. Ada update pasal German. Hias gamba2 Germa. Lecuturer2 German. Rasa tak sabar gila kot nak pegi sana wahahahaha, Insha Allah. Rasanya, dah lah kot smpai sini. Ada masa au cerita lagi. Thanks!

Housemates, coursemates, Environmental Engineering :)
Salam Ramadhan, all over the world.

No comments:

Post a Comment